25 Nisan 2007

tuhaf şeyler oluyor bu alemde (,,,)


bunlardan ne köy olur ne kasaba,,, ne köyü kasabası bi nane olmaz nanee,,,
cacık olur bunlardan ancak cacık cacık ,,, mis gibi cacık olur,,, alıcak uzun saçlısını ince kıyım doğrıcan bak nası cacık oluyo öbür tımbıla karıştırınca,,, üstüne de nanee ,,, ooohh miss miss,,, bi tane daha uzun saçlı geziyo evde biraz tıknazcana sürekli hayhuyt peşinde yahu noluyoruz be adam! saçi saç diil tipi tip diil öbürü daha efendi amma gelgelelim ,,;
herifçioğluna iki mırnav ettik tuttuğu gibi soktu kolinin içine,,, bi de bakktım the oc den bozma şahane bi ev,,, ya bi diyeceğim yok ev müthiş heryan yumuşacık sıcak,,, şu iki pardon üçç hıyarı da saymazsak saray gibi bi yer de benim için tamam da,,, öle paketleme yapılır mı canım hangi devirde yaşıyoruz kuzum allasen,,, yok neymiş bi de kirliymiş ,,, isme bak hizaya gel puhhaah yok küflü ,,, ben de bunları irmik ile tirmik diye çağırıyorum öbürüne de zangoç diyorum anlamıyolar çok gülüyorum, ağız yapım öle sanıyolar nihohooy,,, geçenlerde de bana ev almışlar gemi penceresinden giriyorum sanki içine,, ha rahat olmasına rahat pırıl pırıl , yalnız maazallah (keditanrısıdır) puf niyetine üstüme biri oturursa işte o gün yandık,,, rengi de şahane açık grinin koyuya çalanı,,,
güzel adamlar biyerde canım aldım ele vurdum yere ben de amma yinede eksik olmasınlar,,, üstününüze afiyet ufak bi rahatsızlık geçirdim geçenlerde , kabataşın hayat kedilerinden bişey mi bulaşmış mı ne,, pervane oldu göbelekler,,, tatlılar tatlılar ,,,tüysüz müysüz kıçları çıplaklar amma tatlı denyolar bakmayın,,, iki atlıyorum üç zıplıyorum bunlarda bir hayret bir neşe bir feveran aman noluyor dersiniz ,nihohoyy görülmeye değer ,,, şimdi de oturmuşlar sabahın köründe neymiş efendim yazıymış da çiziymiş de ,,, bunlardan ne köy olur ne kasaba diyorum da hayhuy ediveriyolar olmaz şart olsun nane olmaz nanee,,, allahın delileri,,, beeeeeş,,,
(,,,) pençemin izidir.yanlış anlama olmasın
kirli nedir yaa koysanıza şööle demir pençe efendim kara maske ney labuu
neyse kirli de fena diil kirli kirli
güzel güzel hoş geliyor kulağa ama insan bi sormaz mı kirli mi iyidir tüylü mü efendım kılsız mı yünsüz mü
kirli mirli
sh: kirli evi terketti şimdi apartman önü kedisi, inatla çiçeklerin üstüne sıçıyor, gıcık gibi..nihohoyt

1 comments:

Adsız

utanmadan bi de beni benim agzımdan sanki benmişim gibi konuşturuyorsun bak..

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP