16 Ağustos 2007

hayat ne güzel gailesi yorsa da..yersiz yersiz istiyorum diye tutturduğum herşeye sahibim..öğleye doğru uyanıyorum..hayatı seyreyliyorum..aşkım uzanmış yanımda gözlerini açmakta yeni güne..yumuk jimi gözlerini..birazdan kalkıp kahvaltıyı hazırlar..uyuyo taklidi yapan beni uyandırır sevgiyle..sonra eline gitarını alır gürültü yapar..tarzım da çok acaip der..lak lak eder benimle saatlerce..bazen de hiç konuşmaz..geçer balkona elinde kitap..bazen kafası güzel olur resim yapar..model durmak isterim ama yerimde duramam..kızar bana sıklıkla...tembel olduğumu söyler düzgün oturmamı...sonra kaykılırız birlikte..kışın erken kalkar benden hep...ne zaman yanına gitsem rıhtımda içiyor olur...beyoğluna çıkarız kimi bulduysak yanımıza alıp..arkadaşlarla olmak zevklidir..hatta bazen sen ben bizim oğlan..ben birilerini özlerim devamlı..sonra çıkıp gelirler ansızın..ev pazar yerine döner..sonra gitsinler isterim..kalırlar haftalarca..gidince yine özlerim..ders çalışamamaktan yakınırım..çok çalışırsam çalışmaktan..aşkımın vize zamanı çok telaşlıdır..yarım kalmış işler tamamlanır...elimi nereye atsam boyanırım..sevgiyle boğarız birbirimizi ip niyetine..kaçarız sonra...ama hep yanında uyanırım aşkımın..tek istediğim de budur aslında coğu zaman ..öyle uyanmayınca anlarım sıyrılırım şımarıklığımdan..

dyg

0 comments:

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP