30 Temmuz 2007

aklım şaştı

nicedir şöyle ağız tadıyla bi adventure oynamadım..gideyim bakayım bir neler olmuş oyun dünyasında..burada aklım şaştı istanbula dönmek lazım..dönsem bir türlü dönmesem bir türlü..istanbul hastalığı pis bir hastalık..adaya mı gitsem ne eylesem..bütler dağ gibi kitaplar..tatil rehaveti...

yaylada bi köpek var bizim köpeğimiz olmuş..çomi..
tek gözü görmüyor...ne zaman gitsek koşup geliyor..bacakları birbirine dolanıyor..çok şaşkın..daha adı yok..bugun fırsat buldum zgrımı davet ettim yaylaya..ya neden bu kadar şaşkınım acaba..cümle kuramıyorum günlerdir..bacaklarım biribirine dolanıyor..huzursuz düşünceler..evimi özledim desem özlemedim de.. zaten sınavlar beni bekliyor..ama onu da takmıyorum kafama..bi rehavet hali..aile yanında olmak boyle bir şey işte dimağım kuruyor..herkes o kadar sakin ki, ununu elemiş eleğini asmış..çok gereksiz buluyorum kendimi aile yanında..huzursuz hastalıklı bir şey mişim gibi..bu sakinlik içinde ne kadar gereksizim..tek dertleri de benim oysa..okul bitse hayatını kursa filan gözümün içine bakıyorlar..tek sıkıntı benim..benim kafamda kurtlar dönüyor..atlı karınca gibi..kurtlu karınca..oy başımı alıp nerelere gitsem...çomi naber yav?

dyg

0 comments:

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP