7 Temmuz 2007

zulüm

geçen bizim bey'e çok sıkıldım hiç heyecan yok yapacak bir şey yok sınavlar da bitti bir boşluğa mı düştüm ne korkuyorum hayat çok acımasız soğuk ve karanlık falan fişman diyordum, gıcık gibi e al işte no alarms and no surprises dedi, evet aynen böyle ingilizce olarak..(bknz 5 önceki yazı) ben her ne kadar o öyle değil tırı vırı etsemde bu yaklaşımı beni ayar etti..ha nedir tanımla dersen örnekler verip hayatımdan acı kesitler sunmam lazım ki oldukça yersiz olur..yani sürekli alarmda olmamak insanın işinin gücünün olmaması yaz sıcağında bacağımı en rahat nereye uzatsam diye bakınıp kös kös evde oturması mıdır yahu..sürpriz sevmediğimden de değil ama mevzu başka..böyle tırt bir bakış açısıyla sinirimi tepeme çıkaran sevgilimi kınıyorum..yüzüne karşı da kınadım ama yetmedi mevzuyu buraya kadar taşıdım..zira bu sıkıldım lafını kollayıcı tavır, yazımı ilk okuduğunda peyda olmuş hadi leyn yerler senin hissiyatını düşüncesinin zalim bir uzantısı gibi geldi bana..anlaşılamamak çok acı..hayat çok soğuk ve karanlık..bu aralar biraz sıcak ama hala karanlık

dyg

0 comments:

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP