11 Temmuz 2007

en iyisi çifte su verilmişidir çeliğin


ortalığığı yazıya beleyen bi kelebeğim 000000000000000000000
blog blog gezmekteyim
dostlarımdan sorsanız ben zararsız güccükbi deliym
işinizgaydınız yok mu varın yolunuza gidin, daha ben size ne söyliyeyim


meraba


bundan kellisine yazılarıma maniyle başlamaya karar verdim,hem samimi bi yumuşaklık katıyor hem de neden olmasın? bu makul sebepler ışığında başka ne yapabilrdim ki çekirdeklerini çıkarsaydım da reçel mi yapsaydım trafikten ölemem ki imana gelip manisa tarzanı olsam nafile zira ben kararsız kaldımmıydı ensesinden fişi ani bi hareketle çekilmiş neo misali ebelek gübelek kallıveriyorum, huyum bu neyapayım ne demiş büyükler huy canın altındadır sıkma canını okşa patlıcanını nihohoooy eklemeler canım bitanem hayat ev blog ve memat arkadaşım dygcuğuma ait. şimdi durdukyerde hem de onca güzel ve neredeyse musikiye varacak denli incelikli nağmesi dururken hoş sedası kulğımda ve içi bi anlık çökmeyle boşalmış beynimde yankılanırken ne demeğe be adam böle lüzumsuz laf-ıgüzafı pilav niyetine sereledin dersen de haaytgailesi işte böyle bi yer derim bu sizin dünyanız isterseniz bi ağaç yanına mütevazı bi kulübe ve dahi tepişen atlar meleşen kuzucuklar bi baş soğan fasulye pilaki ve nicelerini koyabilirsiniz hımmmhh olduuuu tamaaaaaaaaaaaaam desem
yanıulıyor muyum.
ben yanılmam ? henüz yanıldığım olmamıştır? yahu bi insan evladının yanılma olasılığı yoktur desem benim havam kalmıcak o bakımdan ben yanılmam kardeşim olmaz öyle şey dünyada bi yamukluk vardır olsa olsa


bi eksen eğikliğii kuşkusuz, nitekim azbiraz yamulmayaydı şu an konforunu sürdürdüğümüz hayatı bulabilirmiydik yöö asleaaa... demek ki neymiş yamukluk hayatın özünde var değil ki adam adama yamuk yapmasın yahu sabah uyandığımdan beridir oraya buraya bişeyler yazmaktan kayış koptu , hiç bi ademoğlunun tarih boyunca maruzkalmadığı kadar ışığa maruz kalmaktan topluca cümleten bütün dünya beyni yaktığımızdan kıllanmıyorum desem o da yalan o da yalan


hani bi hikaye varmış cadı gelmiş de halkın su içtiği kuyuya zehir mi büyü mü ne atmış da millet içip delirmiş de kral çıplaaak diye bağırmışlar o da açmış malafatı da alın ulan öle olmaz böle olur mu demiş yoksa acilen güneylere inip sıcağa sıcak katıp keyife keyif sürüp şööyle enlemesine boylamasına bi tatilin vakti gelmiş de geçmiş baksana

zıkıtırıtrrtıktktl

0 comments:

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP