7 Temmuz 2007

hava da ne sıcak yaptı be ortalık yanıyo

efenim zatıalinizin bu neredeyse fütusuzca -geleceği hesaba katmayan, sanki geleceğe değil de ne bileyim ben nereye doğru koşma eğiliminde olan- ve de düşüncesizce feryad-ı figan yaklaşımları da beni derinden sarstı. efenim eli her boşaldığında da insan bütün dünyadan sıkılmaz ki, diil mi efenim.. e o zaman eline bi iş al demezler mi canım adama, deli demezler mi. hasılı olaylar madem nettirik ortamlara değin sirayet etti diye diyorum yoksa kat'a ve de haşa böyle mevzulara yeniden girip hattızatında havanda su dövecek bi insan sureti belirtiyor muyum..efenim?? yo yo yo aaasleaa. ama nedir efendim bu kronik sıkılganlık şizomazoşist alınganlık kalburüstü pesimistlik kırksatırmıkırkkatırmı inatçılık ve diğerleri.. aaa..bakınız doğa ana bu aralar bize yaz mevsimini bahşetmiş kırlar bahardan bu yana yeşile bezenmiş tüm dünya en azından kuzey yarım küresi zil takıp şıkır şıkır oynarken, oynayamayanı da -sıcaklar malümünüz-evde ayağını uzatıcakk(!) bi yer beğenip o hemen oracıkta daşşk kebabına kaptırmışken kendini(oooh miss)biz naapmışız,yok efendim canım sıkılıdı yok efendim hayat çok berbat yok bilmemne sırtım kaşınıyo intiharın eşiğindeyim bu akşam ölürüm kimsenin haberi olmaz dünyanın en güzel gözleri yok eşşeklerdedir vırt zırt, neoluyoruz kuzum allasen, sartre'ın ajanı gibi dalmışınız aramıza yahu iki günlük ömür bu vur patlasın çal oynasın anasını satıyım demek varken yok öle yok böle bırakın efendim buları
bırhuyüleyuüleeuu
çııhhhııuullleeyyhhhvvlğğğğğhn


zıkır

1 comments:

atom bohem

kendi yazısına kendisi yorum yazan dünyanın ilk insanı olarak sesleniyorum. meraba
bi yazıya yapılan yorum yazıyı geçtimmiydi ben o yazıdan kıllanırım. hatta kıllanmakla da kalmam, ülen noluyo da derim hani birdinozorun (adı da dino) anıları çok sattığında yazarı hanımefendi dediydi ya ben bi yerinde yanlışlık mı ettim de acaba ondan mı oldu noldu diye, (hıhıımm) ,
neyse efendim dedmem o ki ben bu yorum yazdığım yazının kendisini zaten yorum olarak bi aşağıdaki zulüm adlı edebi açıdan vasatın altında ama yine de hersatırına ayrıca bayıldığım yazı için yazmıştım sonra dur şuna bi de güzelinden bi foto ekliyim şöyleydi böyleydi derken futursuzluk aldı başını gitti
bunu da neden diyorum şu sebeple
yieaa anlıyorum bebişimm ben senin meramını anlamıyo gibi duran yüz ifadem bi kamuflaj seni sonrasında şaşırtmak etkiyi arttırmak için nihohooy, bi tatile çıksak iki gezsek nası açılır çakralar iki insan yüzü biraz sosyopolite eccük muhabbet nane limon kabuğu zencefil hatta bi olimpos..
nedir ama, az kaldı şunun şurasında evde de bakalım keyfimize koyalım filmimizi plazma ekranımızdan 1/16 var 1/14, icabında ikiye bölüp ekranı bi yandan atv izleyelim bakmasak da açık olsun, ayağımızı koycak yer beğenelim yatalım yuvarlanalın bu bizim evin bi geleneğidir sahip çıkalımdi mi ama,,
ha bi diğer neden de şu ki e ev arkadaşlığı başka yazıya döküldüm mü belge nityeliğine bürünür o başka.. yahu nedir ulan derdim benim yaz babam yaz

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP