7 Temmuz 2007

araştırmacı dinleyicilik

sürekli daha önceden izlediğim filmleri izlemek eğilimindeyim..bi çeşit tembellik galiba bu..evde film yığıldı hiç birini izlemedim hala da arsızca film indirme satın alma derdindeyim..müzik desen ha keza..ne pis tembellikmiş bu yahu festivale gittim programdaki hiç bir grup hakkında fikrim yok seçemedim oradan oraya sürüklendim..allahtan hala takip eden arkadaşlarım var da tüm festivali sahilde uyuyarak geçirmedim zira bu uğurda baya çaba sarf ettim..bunun da konforu tadı başka gerçi içten yanmalı motor misali..

dyg

1 comments:

atom bohem

yok efendim sizinkisi tembellik kategorisine girmiyor sizinkisi olsa olsa bi mıymıylık daha ziyadesiyle de mıymıntılık bi kendini bilmezlik klasmanında yeralabilecek cinsten
zira tembel olaydınız o filmleri de izleyemeyebilrdiniz
gelgelelim tembelsiniz
ulen bulaşık mutfağı aşmış herhan perliperişan bitarafı kalkgidelim festivale öbür yanı bok yeme beleş bilet buluruz belli mi olur der iken siz efenim pcnin başında sekize kaylanmış bi şekilde tepetaklak günlerce oturur da bana mısın demezssiniz evet bu bakımdan şikayetçiyim bilmem yazını tansiyonundan anlaşılıyo mu
öte yandan festival deömişken ben bu festivale gelen gurupların tamamından haberdar olan adamın akıl sağlığından şüphe ederim zanım düpedüz huyy emmuğa goyyim derim ambulans lazım mı gibisinden ipesapagelmez ve gayet kalitesiz esprileri de patlatırım ki maksat sosyallik olsun işte
nedir ki canım yoksa festival
festival de bana mı festival
niha

  © Blogger template 'iNY' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP